Nissan klantbelofte
DE KLANT STAAT OP ÉÉN MET DE VIER NISSAN KLANTBELOFTES
De klant staat bij ons op nummer 1. Wij realiseren ons dat goed. Door het creëren van een optimale klanttevredenheid zal de klant graag bij ons terugkomen in de toekomst. Deze hoge mate van klanttevredenheid bereiken wij door onze vier unieke klantbeloftes:
1) GRATIS VERVANGEND VERVOER
Wij beloven dat u de weg op kunt terwijl wij aan uw auto werken. Als u van tevoren boekt, zorgen we voor een gratis vervangende auto of alternatief vervoer. Als de werkzaamheden niet lang duren kunt u er natuurlijk ook op wachten. In onze nieuwe showroom is een wachtruimte voor onze klanten
waarbij u ,onder het genot van een kopje koffie, wacht tot wij klaar zijn met uw auto.
2) LEVENSLANGE NISSAN ASSISTANCE
Wij beloven dat u altijd mobiel blijft. In het onwaarschijnlijke geval van een defect of ongeval, kunt u altijd op Nissan Assistance rekenen. Dus wat er ook gebeurt, bel ons eerst en wij zullen zorgen dat u zo snel mogelijk uw reis kunt vervolgen, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Gratis!
Voor de Nissan Assistance belt u met 0800-0231513 (vanuit het buitenland +31205162026).
3) GRATIS E-CHECK
Wij beloven dat uw auto een gratis controle krijgt, voordat er werk aan wordt verricht. Zo weet u wat er moet gebeuren en hoeveel het gaat kosten. Al onze prijzen zijn ook altijd online en bij ons inzichtelijk. Hiermee komt u nooit voor verrassingen te staan!
4) DE BESTE PRIJS-KWALITEITVERHOUDING
Wij beloven de beste prijs-kwaliteitverhouding. In onze offertes zullen wij, waar nodig, de prijzen afstemmen op die van een erkende onafhankelijke reparateur die een identieke service biedt.